Sampun
sami dipunmangerteni bilih wonten pirang-pirang piranti rumahtangga kadosta TV,
kulkas, saha mesin cuci, ingakng nyerat merk
kadosta Sharp, Toshiba, saha Panasonic ingkang sedayanipun dipundamel dening Negari
Jepang. Negara Jepang menika kathah-kathahipun damel piranti otomotif saha elektronik. Ananging samenika piranti Jepang sampun wiwit
dipungusur dening tangganipun inggih menika Negari Korea. Korea samenika samput
miwiti jumengen kaliyan piranti elektronikipun.
Boten namung piranti rumahtangga kemawon, Korea ugi wiwit amenangi wonten ing
babagan budaya inggih menika budaya ingkang kawastanan K-Pop. Sinaosa damelan
Jepang taksih nggadhahi kwalitas saha
papan piyambak wonten ing masyarakat Indonesia, ananging Korea
ugi saged mlebet
wonten ing salebetipun prasaingan menika, sahengga masyarakat ugi mriksani
damelan Korea menika.
Sinaosa
piranti elektronik caket kaliyan
kreativitas teknologi, tegesipun boten dados ingkang sae piyambak wonten peken.
Amargi konsumen Indonesia taksih ningali regi saha damelan sinten ingkang dados
kapitadosan. Dados, sinaosa damelan Cina menika langkung mirah anganging taksih
kalah wonten ing peken prasaingan. Kreativitas
saha fitur utawi aplikasi dereng dados babagan utama kangge masyarakat Indonesia.
Tuladhanipun TV ingkang nggadhahi fitur
standatr utawi biasa menika langkung
kathah pamundhutipun tinimbang TV ingkang nggadhahi maneka warna fitur.
Merk
ingkang katingal wonten ing prasaingan inggih menika LG saha Sharp ingkang
sami-sami damel piranti awujud AC, mesin cuci, saha kulkas, sinaosa Sharp
langkung inggil wonten ing prasaingan kulkas. Ananging LG sampun saged damel piranti
ingkang awujud HP (Handphone). Lajeng Sharp boten purun kalah, piyambakipun
samenika nembe bangun prabrik enggal wonten ing
Karawang International Industrial City (KIIC). Lajeng nembe-nembe
samenika wonten Samsung ingkang miwiti damel kulkas ugi.
Saking
sedaya merk damelan Jepang saha Korea
menika, peken Indonesia dados papan ingkang trep sanget kangge nyade sedaya
piranti menika amargi peken Indonesia samenika katingal enggal miturut Jepang.
Menawi
dipunpirsani saking kabetahanipun masyarakat Indonesia, wonten pirang-pirang
gambaran babagan pamundhutan konsumen Indonesia. Kinten-kinten mesin cuci saha
kulkas menika badhe manginggil 20% ananging TV dados mangandhap 90%. Ingkang
badhe manginggil dhuwur inggih menika AC, amargi samenika kathah ingkang bangun
perumahan saha apartemen. (Fithria Nur Halimah-11205244024)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar
mangga komentar, ananging ampun ginakaken basa ingkang saru nggih...